Followers

Friday, November 20, 2009

suami enot bertambah sihat dan bertenaga

Saya Zack di perkenalkan produk hebat Doc K oleh isteri saya – Enot .Sebelum ini mengalami masalah sendi sendi dan bengkak kaki kerana membuat latihan tingkatkan stamina di gymnasium.
Setelah minum Doc K kesakitan saya makin berkurangan dan saya boleh menjalani latihan tarian tanpa risaukan masalah stamina dan sakit sendi lagi.
Sebelum minum Doc K – saya sering berasa letih dan mood untuk berlatih menari pun hilang.Ada masa amat stress bila sendi sakit dan tidak bertenaga.Sedangkan kami memerlukan stamina untuk beraksi dalam program reality tari menari tersebut.Saingan sengit2 dan saya adalah peserta paling senior di bandingkan dengan peserta lain yang masih muda !!

Bantuan kopi Ekspresso XY juga turut membantu.Untuk tenaga tambahan saya minum di waktu pagi ..Tidak lagi mengantuk .Kini boleh melakukan kerja-kerja lasak dengan penuh berkeyakinan.Jika dulu isteri saya sering merungut sbb saya sering nak tidur aje …semasa menemani beliau pergi shooting.
Lagi satu produk yang betul betul best ialah JUS MATE 5. Dulu perut saya agak boroi dan pipi pun agak tembam.Setelah minum lebih kurang 1 minggu turun 4kg..Memang ketara perubahan terutama bahagian perut.
Terimakasih kerana bertemu jodoh dengan HPM ….bertemu jodoh dgn dealer (mamaboomboom) yang sanggup membuat penerangan terperinci kepada kami berdua.
Masalah berdengkur kini tiada lagi….itu salah satu penangan produk HPM.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails