Followers

Friday, November 20, 2009

bagaimana enot blh terjebak dgn JUS MATE 5???












KENAPA ENOT MEMILIH JUS MATE 5
Enot memilih jus mate 5 kerana teruja dengan testimoni yg sering terpapar di harian Metro! Sebelum ini enot memang kurang yakin dgn produk2 utk kuruskan badan. Pada peringkat awal Enot telah membuat belian 3 kotak di satu kiosk..tapi malang nya nama enot tidak di daftarkan secara rasmi .Frust jugak kerana enot memang tidak berapa faham pasal HPM ..tiada penerangan yang jelas. Sehingga satu hari bertemu jodoh dgn mamaboomboom ( Hamidah Husin – Top Dealer HPM ) di Face Book.Hasil beramah mesra akhir nya bersetuju utk menyertai HPM secara rasmi dibawah mamaboomboom.

Hasil dari pertemuan 6 mata – Enot , suami dan mamaboomboom penerangan terperinci di berikan. Barulah kami sedar cara minum sebelum ini tidak berapa jelas.Enot main hentam aje …sbb tiada panduan yang jelas.
Hasil dari penangan JUS MATE 5 setakat ini adalah penurunan sebanyak 7kg – guna selama 3 minggu. Bagi enot satu pencapaian yang positif kerana enot akui jenis Amat sukar utk mengawal selera makan. Tapi gara-gara JM5 kini selera makan berkurangan…jika ada nafsu utk makan…tapi bila nak suap kemulut terasa tidak boleh di terima lagi. Itulah penangan JUS MATE 5 paling ketara…dapat mengawal nafsu untuk makan.

Lagi satu produk yang amat hebat adalah Doc K.Semua sedia maklum yang enot berbadan besar. Memang ada masalah sendi sebelum ini.Amat sukar untuk menyangkung gara2 badan yang besar. Tapi berkat minum Doc K selama 1 minggu kini tiada lagi masalah itu.Enot yang kini sedang terlibat dalam program realiti ( tari menari) amat berpuas hati berkat produk JUS MATE 5 dan Doc K Enot dan suami cergas menjalani latihan. Kalau dulu pasti rasa keletihan terlampau..Suami enot antara yang senior dalam program tersebut dan sudah pasti memerlukan stamina utk beraksi dlm program yang memerlukan kecergasan bagi menampilkan satu gerak tari yang mantap Enot dan suami bersyukur sbb biarpun mereka pasangan tercomel..tapi tahap kecergasan kami makin meningkat bantuan produk HPM.

Testimoni yang lain2 juga amat mengejutkan kerana resdung enot tiada lagi.Asma pun kini semakin pulih…Masalah berdengkur setiap malam kini tiada lagi.Jika tidak sebelum ini Enot dan suami adalah pasangan yang sering bertanding kuat berdengkur…Kini tiada lagi..

1 comment:

Hamizi Azizan said...

bila baca post ni saya pun semangat nak minum jusmate ni.. nak tau sesuatu... saya dah beli 3 kotak jusmate ni.. dah beli dekat 3 bulan tapi x minum satu lagi pun... sebab saya sangat sangat sibuk dan x sempat nak pk... tapi pasni memang nak start... cuma baca ayat awak kata"berkat jusmate" tu saya rasa salah la wak... berkat cuma dari tuhan... jusmate tu ikhtiar... awak bleh kata "hasil ikhtiar dari minum jusmate" kan elok

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails